13okt

Har duschat av mig mina bekymmer nu, imorgon kommer det ändå en massa nya :)
Där har vi nått att se framemot!


Säger bara 4 ord. Felicia, I MISS YOU.
saknar henne hela tiden, vill gifta mig och skaffa barn med henne. Jisses, vilka tjusiga ungar det skulle bli! ;) Jag skojar inte.. Hon är  min absolut bästa vän :) No doubt about it

MEN NU, EN FRÅGA HÄRA
Ska jag snagga sidecut?!
JA eller NEJ ?!


Typ såhär, fast kanske lite mindre snaggat, eller jag vet inte.
Blir det fult vill jag kunna lägga över håret. Ååh, beslutsångest!

Kommentarer
Postat av: Beah

Det är ett svårt beslut.. vet men det är värkligen din stil och du har fiina öron med fin töjning och allt som skulle synas, bli säkert grymt! ;D om du ångar dig kan du som sagt lägga över :)

2010-10-13 @ 21:05:51
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
Postat av: Isabell

Jaa doo it :) tror du skulle passa skitbra :]

2010-10-14 @ 09:26:24
Postat av: Liisa

MISS U GUMMSILUMMS!!!! <3

2010-10-14 @ 16:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0