fredag

Igår for jag till stan, hade utvecklingssamtal, for till nord, käkade pizza med mamma och pappa SEN GRÄSMYR <3
Gräsmyr är typ the place to be! For till Älskling aka Liisa. Sen brummade vi till Michael :]
Satt och chillade ett tag, sen for vi 3 till en grusplan där Michael skulle lära mig sladda....
"Amen sväng bara och tryck ner gasen helt."
Haha, jätte lätt då gasen är spärrad gullet :) :)
Efter det for vi till UG :].. haha.

Fick fan Liisa till att köra också!! Dukti flicka <3 :*
Till slut for vi till Michael och såg på film :) Sen skjutsade jag hem Liisa och for till nordmaling för att träffa Adam.
Daaaamn, I miss u  :( Jävla tur att han kommer hit nästa helg! ;)
Ringde till Bea mitt i natten och råkade väcka henne :( Förlåt.
Hade ingenting att göra när jag väntade på att Marielle och Rasmus skulle komma till nordmaling, så jag for till världens bästa Bea! :)
SEN ÄNTLIGEN kom dom så jag for och hämtade dom, skjutsade fyllona till Adam en sväng och sen hem till Rundvik. Sen blev det godnatt :)


PEACE, har inga andra bilder så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0