andré :*

* Du är tillsammans med? - André Nilsson

* Har han fått något smeknamn av dig? - Bubben
* När blev ni tillsammans? - 2 feb 2010

* Hur träffades ni? - ööhm, skolan (A)
* Kände ni varandra innan ni blev ihop? - haha nja,
* Hur gammal är han? - 17, snart 18 :]

* Älskar du honom? -  mest!!
* Har du slagit honom? - Ja :] han tyckte det gjorde ont också...
* Har du roligt med honom? - hela dan, varje dag

* Skulle du kunnna bo med honom? - hahaha jaa typ

* Beskriv honom med tre ord? - min finaste ängel

* Får han dig att skratta? - ja <3

* Säg ETT ord hur du känner för honom? - kärlek
* Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Skräck, animerat osv. typ familjefilmer:]

* Vad har han för ögonfärg? - gröna <3

* Vad är det finaste du fått av honom? - 10 st röda rosor

* Har ni samma humor? - haha, de vet jag inte riktigt. han tkr jag är mongo

* Vad gjorde ni senast ni träffades? - åkte buss tsm, pussades lite :*

* Vad gör han när han inte är med dig? - är hemma, är med kompisar elr typ kör skoter :D vad vet jag

* Är du svartsjuk ? - japp..

* Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 2veckor

* Vem håller i fjärrkontrollen? - jag :D

* Går ni ut ofta? - ne typ inte

* Har ni samma musiksmak? - HAHAHA VERKLIGEN INTE

* Är han romantisk? - Ja faktiskt :] fast inte när han boxas i sömnen och babblar...

* Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - ne, han vill inte flytta till Gotland. annars är han bäst påre!

* Har han någon fobi? - spindlar.

* Gillar han sport? - tror inte de faktiskt.
* Är han en djurvän? - haha, njaaaaaa ;) inte smådjur kanske.
* Kan han sjunga? - nej.

* Spelar han nått instrument? - nej :)

* Kan han laga mat? - nja;)

* Tycker han om att resa? - jag vet inte.

* Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - fulade sig... ;)

* Vad är det sötaste han sa sist? - att han älskade mig?:]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0