back to school.

Jag säger bara en sak.. det var drygt att börja skolan igen.
Idag har jag fått fetaste ont i huvet på slutet av skoldagen, tog en powernap på bussen så det gick över ett tag. For till Lögdeå och hämtade epan, for till Nordmaling och solade med Bea :) Sen for vi och gymmade lite! Hade så jävla ont i huvet så det fick bara bli 50min. For hem, gjorde asgod omelett. (kan egentligen inte laga mat, inte ens omelett) haha!

Nu ser jag på big brother! Tomt utan Rodney ju :( hatade honom från början men de gick över :]
Imorgon tänkte jag sola, gymma, göra lite läxa (kommer inte hända..) och typ fota lite :)
Sen kommer min pojke kanske :)


Vi är som spagetti och köttbullee :D
ayaah, pussnhujjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0