daays

Söndag
Var med André på dagen sen for jag till Felicia och sov över där.
Vi såg på tv och film, och hennes lillasyster stirrade ut mig när liisa gick på toa. Det var skrämmande, no doubt

Måndag
Jag och Liisa vaknade, gick ner och åt mackor sen for vi till Vännäs! Vi kom fram till Tove och träffade lilla Chanel! :D Hennes lilla nakenhund, och guuud så söt hon är. Vi var hundvakt åt henne några timmar när Tove var på jobbintervju :) Hon blev ledsen på oss när Tove for så hon gick och la sig i Toves skohylla och låg där mest hela tiden. När Tove tillslut kom hem var det en lycklig vovve som sprang runt kan jag lova!
Senare gick vi till Ica och skulle köpa götta. Då var det en gubbe som snackade med oss huuur länge som helst. Haha, söt var han. Men han kunde inte knipa igen ;)
Vi gick tillbaka till Tove och tjockade oss lite :) Tog massa "fina" bilder också ;) Hade en jättefin dag med mina 2 bästa tjejer i hela världen :)

Tisdag
Vaknade av att Chanel smaskade mig i örat och hedde sina tassar i ansiktet på mig. Nog för att det var ett gulligt sätt att vakna på, men de var lite jobbigt :]
Vi käkade frukost sen for vi till Gräsmyr, till Liisa. Chanel fick leka lite med Liisas hundar innan jag och Tove for vidare till Rundvik.
Sen for jag till min älsklingspojke när jag kom hem :]

han är så töt :]


Kommentarer
Postat av: Leiffride

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2012-01-10 @ 12:11:15
URL: http://leiffride.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0