fredag!

Var på skolan utan lärare i fredags, då gjorde jag foleslingor på Alexandra :) Det var sjukaste jobbigt för hon har aslångt hår och jag var rädd för att jag skulle förstöra hennes hår totalt! XD

Sen kom André till min skola och sen kom mamma, då fixade jag hennes hår och hon höll på att somna under tiden! Jag och andré höll ju på att skratta ihjäl oss :p
Släkten på mammas sida skulle ha ett överraskningsfödelsedagsfirande för henne (fast hon fyllde år i November). Men bättre sent än aldrig eller hur?
Så vi "överraskade" henne på jobbet, pappa ringde och sa att nu fick vi fan komma för annars skulle de inte bli nått. Stackars pappa fick ju försöka hålla fast henne på jobbet för att hon ville ju hem ;)
Sen åt vi sallad på mammas jobb innan vi for och bowlade!

Jag, pappa och André körde mot varandra.
Första gången så var poängen ganska rolig, vi fick:
Pappa 105
Jag 104
André 103


Haha, ganska kul va? Vi vann en gång var :)
Efter det for vi på Great Eastern och åt, eller om det var Eastern Palace? Har ingen koll.
Sen övningskörde jag hem. Jag och André va slitna så vi gick typ och la oss direkt. :)
BILDER KOMMER SEN!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0