Heeej allaaa djävlar

Nuuu har jag gymmat! Och vad skönt det var :D
Har nyss duschat och smörjt in mig:) Schööööööönt!

Snart börjar Big Brother, fan vad jag taggar ;d Heheh, sen ska jag sova jävel!!
Kliva upp kl 6 är inte min grej alltså... Är fan inte vid liv riktigt innan 7. ;p Det jobbigaste på morgonen är ju fan att klä på sig. Kan man inte ba dra täcket över sig och gå till skolan liksom? Skulle ju vara asskönt i bussen kan jag lova! Kan ta med mig en kudde också. Risken är ju att jag inte skulle vakna när jag var framme i stan, men det är sånt man får ta! ;)

yey, bb om en kvart, 15 min:]]]]]

Men nu ska jag dra iväg och packa ihop lite grejer tills imorgon och på onsdag. :)
PUSSHEJ!
 

På måndag ska min lärare klippa mig, hoppas jag iaf.
Vill få bort mitt sliiiiitna hår.
 Helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0