onsdag

Hej!
Var död imorse, vaknade 7.15 och hade en kvart på mig innan bussen gick, så jag klädde på mig och sminkade mig sen gick jag. När jag var framme i nordmaling tänkte jag bara "Faan alltså, jag far hem igen!" Men jag ville inte missa mer i skolan så jag for ändå. När jag kommer till skolan mår jag fortfarande dåligt så min lärare tycker att jag ska fara hem. Jag får med mig en uppgift sen tog jag 9.55 bussen hem, sen hämtade morfar mig i nordmaling.
När jag klev in i bilen mötte jag en väldigt glad liten hundvalp som hoppade på mig och slickade mig i ansiktet. Hon vet verkligen hur man får en liten flicka glad :] Sen klättrade hon upp och satte sig på min axel XD sen började hon gnälla för att hon tyckte det var långt ner till baksätet, men tillslut vågade hon hoppa ner :]
åh gullesnuppan <3


Idag ska jag ta det lugnt och försöka göra bort lite mer uppgifter. Har redan gjort den jag fick av min frisörlärare, så jag ska väl försöka börja med någon ny svenskauppgift. Men jag fattar ju inte hur man ska göra dem -.- Blir störd, på riktigt!
Har ju börjat få munsår nu istället för feber!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):) VAD GLAD JAG BLIR !!
hejdååå! :)

Kommentarer
Postat av: Gunnaranna

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-12-12 @ 13:00:38
URL: http://gunnaranna.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0