s j u k - k u l

HEJ, ååh vad livet känns härligt idag!! Var typ 12 grader ute idag och här är jag!! Sjuk och jävlig. Kan inte röra huvudet något mycket, eftersom min nacke har övergivit mig totalt. Svettas som en gris (om dom nu svettas mycket, vad vet jag) och är hungrig som en varg! =( Provade febern imorse och den hade stigit sen i lördags och söndags. Kul va?:)
Nog för att det är skönt att vara hemma, men det är fan inte så skönt att vara sjuk..
Nu ska jag återgå till att snora och vara bitter. Pusshej alla friska och glada, hoppas ni NJUTER av det här JÄVLIGT FINA VÅRVÄDRET! :@

FACK LAJF!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Krya på dig :]

2011-04-12 @ 21:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0