torsdag

Hej! :)
Slutade tidigt idag för att min lärare hade migrän. :) Tog tåget hem, sen hämtade morfar mig i Nordmaling. När jag kom hem ringde jag till Wish, där jag skulle praktisera och frågade om tiderna. Sen ringde dom upp mig för några timmar sen och sa att jag inte kunde vara där på fredagar, ända dagen jag skulle vara där... KUL! Då blire att vara i skolan istället då.. jippi -.-
For och gymmade jävel, hämtade André från bussen sen for vi hem hit och har myst som fan <3

världensbästa. min bäbis :*

Nu ser vi på Big Brother och sen ska vi sova och myyysa som fan:]
Imorgon blir det nog en kort dag i skolan, sen när jag kommer hem tänkte jag städa mitt rum och försöka möblera om lite (om det går, har litet rum). Är så less på mitt rum, vill ha lite förändring acctually :)
Hujjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0