vad snackar de om?

Nu sitter jag i klassrummet helt ensam, börjar om 20min. Då har jag svenska och efter det har jag frisör, lunch, matteprov och till sist idrott.
D r y g a s t e dagen på hela veckan. Tur att jag stannar i stan efter skolan och far till min moster :)
Efter idrotten tänkte jag fara ner på stan en snabbis och köpa lite grejer. Orkar aldrig annars, dels för att stan är tråkig och för att jag vill hem så fort som möjligt. ;)
Jag är så jävla hemmakär att det är sjukt, ändå sover jag aldrig hemma längre. Inatt var första gången på typ 5 dagar eller nått sånt :P Sover helst inte ensam heller..
Men de fick jag göra inatt, drömde därför världens äckligaste mardröm om en jävla äcklig jävel som är våldtäktsman. Hoppas du blir misshandlad när du kommer ut.

Pratade med Jimmy i bussen imorse också :) Vi träffas typ aldrig och jag har inte sett honom på flera veckor :P
Så det var trevligt ;D


Pusshujjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0