onsdag

har ju älskat bussresorna den här veckan iaf!! :] ♥
idag hade jag bara frisör och det va niiice! :) Gjorde en uppsättning, de gick väl sådär :p Har så jävla dålig fantasi. Sen fick vi stackars små 2or städa... :( Och efter det klippte vi en killfrisyr, hann inte klart och de gick bajsdåligt -.- Fattar inte varför:] hihihihi! Men är glad ändååå :D
När jag kom hem gick jag ut och gick och såklart börjar det regna :) En bil stannade och frågade om jag ville ha skjuts:] men jag sa nej, hihihi! :] Såg en död igelkotte dock.. stackars bebis :(

Imorgon börjar jag på praktiken klockan 10 :) Är lite nervös fast ändå inte :p så jävla skönt att det är nära iaf, bara en mil! ♥
Ser på "I'm addicted to food" Känn ju nästan igen mig ;) hehehehe hej fet :(
Nämen pussssss


Kommentarer
Postat av: Fraj

Hoppas det går bra på praktiken :)

2011-08-31 @ 22:29:33
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0