tisdag

hääääääj!
Igår var jag med tove och liisa aka mina bebisar. Tror inte nån inte visste det, men iaf! :D Kom till vännäs vid halv 5 och där på busshållsplatsen stod mina två allra finaste och väntade på mig! Log som ett cp när jag kom ut ur bussen och kramade mina bästa. :) Sen gick vi till ica och efter det hem till Tove. :) Möttes av en glad liten Chanel :] våran lilla bebis
Juste, vi var hos Klara en sväng också :) Där var även lilla judeLina ♥ Senare på natten märkte vi att det var fest, så vi for ut en stund ;D Nån fin random kille ringde mig också... De va mys

Idag vaknade jag 8 av att Chanel slickade mig i ansiktet och för att mitt alarm ringde. Liisa och Tove for till skolan medan jag och Chanel sov vidare :]  Vaknade 9 igen och klev upp, klädde på mig och sminkade mig. Sen kom Tove hem igen för hon hade hål och då la vi oss i sängen med Chanel och pratade lite... innan vi somnade igen! :] Vaknade kvart i 11 och åkte buss till skolan. Hade samhälls och engelska... Var trött som satan och höll på att somna båda lektionerna. När jag slutat satt jag och väntade på tåget 1 timme. Sen kom de nån söt snubbe som jag åkte tåg med :) Sen åkte jag rundviksbussn hem och här är jag nu, några timmar senare.

faaan, vad jag har berättat utförligt nu! :D snacka om att ha kul ensam hemma
pusshej!

Kommentarer
Postat av: JUDEN

vadå judelina? VADÅ JUDELINA?!?!?!?!?

2011-08-31 @ 09:35:59
URL: http://linanordenstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0