beeea

Nu sitter jag och Bea på mitt rum och diskuterar om att jag skulle kunna bli en dvärg-modell :) Fiiient! hehe
Bea ska förresten bli riktigt vuxen när hon tagit studenten! Hon babblar på som vanligt och det börjar spåra lite när hon ska bli kär i sitt eget barn, som hon inte har än. ;) hehe
Imorgon äre ju dååe nyår och jag ska först vakna i tid...heheh, sen ska jag va med Vicktor och typ käka med hans familj, sen ser jag väl om vi tar oss därifrån för att jag ska ju va med min lilla Beatrice också :) Vet inte om vi ska va i nord eller rundvik, får väl se. :) 
Nu ska vi chillipilla lite igen! :) pusshej

I somras när jag va ledsen och tog hand om Moa ute i stugan.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0