lov

Nejdu, idag tog jag lov. Orkar inte att fara in till skolan 3 timmar imorgon :ppPPpPPpp oooonödigt.
Nu sitter jag i mitt rum. I min säng. Helt ensam. & hatar livet. Har typ alla biverkningar som går att ha från dom där jävla p-pillerna. usch

Hej Bea! Hejdå skolan:):)

Vid halv 8 for jag och Bea till Vanessa och fikade lite eftersom hon fyller år. Vid 8 fick dom för sig att fara in till stan på krogen elr nått. Så ja, jag fick gå till norrskenshallen och vänta på mamma och pappa för att komma hem:) Kult liv på 17 sensomrar.. Nä. 
Imorgon ska jag göra ingenting alls. Är inte taggad på julen längre. Inte på nyår heller. Ska sitta hemma och ha ont istället :) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0