1år [L]

Idag är det 1 år med världens bästa älskling :] hur lycklig är jag på en skala då?
joo, ganska lycklig. förutom att jag sitter i skolan just nu.. trååk.

Jag minns första gången vi var med varandra, det var också första gången han sov hos mig:]
vi kollade på svampbob klipp på youtube :]... haha[L]
Jag är så jäkla kääär!


Ikväll efter skolan ska vi fara och käka mat, sen fara hem och vara allmänt mysiga med varandra:]
Sen imorgon får jag vakna med min babyboy, sen fara till skolan och ha frisör hela dagen!!:)
Sen efter skolan ska jag nog fara och ta hand om min älskling, Liisa. För hon har gjort illa knät:( Så jag måste sköta om min fina flicka.
Och på fredag kommer min pojke in till stan sen tar vi tåget till Övik och far till hans mamma. (y)
Det kommer bli så sjukt mysigt.

Nu ska jag börja frisör lektionen. PUSSHEJ !

Kommentarer
Postat av: Emma Lind Nabb

Grattis då =)

2011-02-02 @ 13:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0