JÄVLA RÅDJUR

HEJ! Måste bara berätta vad som hände igår!
Jag skulle köra till nordmaling för att åka med bussen till stan. Vet ni vad som händer?
Jo, ett jävla rådjur springer rakt in i epan, PÅ SIDAN. Alltså inte framför, så jag kör över den, utan på sidan!
Hur jävla knäppt är inte det då? Och hur jävla rädd blev inte jag?
Det small till och sen ser jag rådjuret springa iväg. Han klarade sig som tur var. Och jag med.
Helvete va läskigt.. Sen var jag så skakis efter det där och när jag ringde pappa så skrattade han bara. ELAKT.
Men men. Sen när jag skulle stanna vid stopp plikten var jag så nervös att jag råkade lägga in backen.
Hur pinsamt? Jo ganska mycke. Tur att ingen såg.
Epan klarade sig också :] bara så ni vet.

Så det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0