måndag.

Så jävla ovärd dag.
Var astrött när jag vaknade, som vanligt, men pallrade mig upp ändå. Sen sover man skönt som satan på bussen, går till skolan, väntar på lektion. Och vet ni vad? :) Ingen lärare..
 Det skulle ju vara skönt om man visste vad man skulle göra på lektionerna. Inte lätt att vara en termin efter alla andra och behöva hjälp hela tiden. Vi hade frisörlektioner mest hela dagen, förutom matten som började halv 3!! Fan heller att jag orkar vänta så länge.
Så jag for hem och var med André istället. Vet ändå vad jag ska göra i matten så det kan jag lika gärna göra hemma. :)
Men hur kul kan André ha haft med mig egentligen? Jag somnade 2 gånger och sov nån timme XD haha, det äger att va trött. Nu är jag hemma och andre skulle till ludde typ. Sen ska jag hämta hit honom så jag har en gosig pojke att sova med. :)
Bara 3 dagar kvar i skolan, för på fredag ska jag till tandis och känner inte suget att fara till skolan utan lärare osv. :p Bara för att plugga. Som sagt, det kan jag göra hemma. ;ppp


(fick tröjan av André idag)
Nu ska jag dra en dusch! Det behövs.
HANE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0