mys

var hos moster igår med andré, marielle&rasmus, mamma&pappa, mormor&morfar+moa. och såklart mina kusiner. vi käkade mat och hade det trevligt. det gillas!:)

idag har jag sovit, myst med andré, varit på häggströms och varit i nordmaling och köpt godis. fyfy.
har städat mitt rum också faktiskt! vill möblera om och göra om hela rummet. men lite svårt, eftersom det är så litet. (enligt mig)
andré for nyss till sin bror och ska spela poker. själv ska jag klippa Rasmus och Marielle, om hon vågar. och jag skulle även få klippa andré! finally, har tjatat länge. vi får se hur det blir. kan ju inte mycke alls. men dom vill ju, så jag får försöka göra mitt bästa :)

nu ska jag göra i ordning saxar osv. Puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0