onsdag

BARA IMORGON KVAR, SEN HELG!
eftersom jag ska till tandläkaren på fredag -.-

Idag har jag varit i skolan och klippt! Fan va kul det är, får lite ont i ryggen och axlarna bara. Som vanligt.
När jag kom hem gick jag ut och gick i en timme. KALLT som fan, fick ont i halsen och huvudet. :(

Imorgon ska jag, Olov och Chris käka potatismos och fiskpinnar! Fan va gött. Jag bju på mat ;)
Och senare imorgon kommer min älskade ängel, Felicia Edlund :] fan vad jag längtar!
Henne ska jag tillbringa fredagen med :]
Och på lördag kanske jag far till min kusin som fyller år, beroende på om vi kunde komma.
Annars har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra i helgen. :)


btw, ni kan kolla snett. det är helt okej för mig:)
HEJDÅ! :)


Kommentarer
Postat av: Marielle

vilka kollar snett?

2011-02-10 @ 11:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0