Söndag

HELLU!
Min helg har seriöst varit så jävla mysig!
For till övik med André där vi spenderade helgen hos hans mamma. Vi åkte tåg och tåget körde på 2 älgar. Ja, så kan det gå. ;)

Här ser ni lite blod och lite inälvor. Gott!
Helvete, det hade typ sprutat blod ända till slutet av tåget. x)

När vi va framme i Moliden så chillipillade vi typ och såg film. Och somnade tidigt. myspojken min<3
På lördag väckte André mig tidigt.. Blev lite irrrrrrriterad, men sen var han söt och gav mig frukost på sängen:]
Sen for vi ut å sladda liteh.. andré sladda av vägen för dom hade plogat vägen på brett att diket var framme. Illa!
Han och hans mammas kille drog upp han medan jag var inne och gjorde läxa:]
På lördag kväll myste vi framför tvn sen gick vi upp och la oss i sängen ;) ;) ;) ! ehehe

Idag, söndag, så drog andré upp en bil som hade hamnat i diket på samma sätt som han hamnade i diket.
Duktig kille jag har va? <3
Ja.. Sen myste vi lite till och sen for vi hem. :)

Jag har haft världens mysigaste helg med världens mysigaste pojke. love it!

Älskar dig min bästa.
Pusssssn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0