tagga

"Bara" 2,5 år kvar nu, sen slipper jag skiten. Skolan såklart.
Då jävlar blire att tjäna pengar så jag kan flytta ner till Gotland. Eller längre bort, vem vet. Det jag vet är då iaf att jag inte kommer klara av att bo kvar i den här skithålan. Fysatan alltså :p
Vill börja om på nytt, helt själv. Träffa nya människor, bo ensam, skaffa ett jobb - tjäna pengar. Köpa det jag vill (kissemiss) pussa på min kisse osv. :)

Hade första dagen på Yrkes nu i onsdags. Det kommer nog gå bra. Vem bryr sig om det inte går bra egentligen. Det här är min sista chans. Om jag inte flyttar och börjar om gymnasiet.. Det lät fan lockande... :)
Nämen nu går jag iaf en linje som jag ville gå. Nog om det.


Vafan ska man göra i Rundvik en lördagkväll? Hmm... Mina få vänner bor långt bort, min kille är upptagen. Tja, det blir väl att roa sig själv. Fick hemmagjord pizza av Storasyster och Rasmus. Tummen upp.

Men nu ska jag tråka vidare, pusshej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0