Dag 01 – Om mig

Jag heter Jasmine Lundström och bor i Rundvik med mina föräldrar och världens bästa storasyster. Är född 1994 så jag är en liten barnrumpa som inte ens är 17, fyller i Augusti.
Går frisör på Yrkesgymnasiet och älskar linjen. Har verkligen valt rätt, även fast jag inte kom in från början, utan kom in en termin senare pga några hoppat av :)
All min släkt bor typ i Rundvik, förutom min moster som bor på Röbäck, min farbror som bor i sthlm och min andra farbror som bor på Umedalen. Jag älskar min familj och släkt så sjukt mycket.
Farmor
är typ den sötaste farmorn som finns. Hon är den där typen som bakar kakor och ger en vantar och tjocksockar i julklapp. Hon är också min förebild för att hon är så otroligt stark som person. ♥
Morfar var min bästa kompis när jag va liten. Han brukade laga pannkakor till mig och spela fotboll med mig när jag var liten. Han kom alltid på hemmamatcherna när jag och Marielle spelade i samma lag. Han ser när jag mår dåligt och han ställer alltid upp för mig. ♥
Mormor är så himla fin. Hon säger att jag är vacker, fin och att hon är stolt över mig. Jag vet alltid att hon finns där för mig och det gör så mycket. ♥
Farfar .. jag saknar dig sjukt mycket. Du ställde alltid upp, aldrig trodde jag att du sakta skulle försvinna. Jag vill att du ska få se mina drömmar gå i uppfyllelse, finnas där när jag är ledsen och bara fortsätta vara den bästa farfar som du var. Vila i frid.♥
Sådärja, ja bju på kärlek idag :)

Jag vill flytta långt härifrån.. Jag vill ha ett välbetalt jobb och en minigris! Det är nog ungefär en sak som kan gå i uppfyllelse och det är att jag köper mig en minigris (när jag flyttat, mamma är allergisk). Jag kommer inte ha råd att flytta och kommer inte få ett välbetalt jobb (är fan glad om jag får nått jobb alls) och precis DÄR dödade jag redan mina drömmar. För jag är en negativ jävel :)
Jag ser typ aldrig vad jag egentligen har... och det är nog för jag lätt blir sårad och är känslig.
MEEEEEEEN WHATEVAAHHH :) kände att det blev för mycket "jag" i det här inlägget så jag lägger ner nu. BYE!

Det här är jag btw. FÖR DOM SOM INTE VET LIKSOM?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0