fredag

vaknade upp i andres säng helt ensam, eftersom att han farit på jobbet. (min vuxna man)
Ikväll kommer LIISA OCH TOVE! och jag är som ett barn på julaftonsmorgonen.. älskar dom sjukaste mycket!
En sak som är jävligt skönt är att det är långhelg! höll ju på att bryta ihop i skolan, kan man vara så skolless? ja.
har fått mens också efter typ 2 månader:D GOO MENSVÄRKEN, men jag är glad ändå:D:D:D:D

fast jag är ju rätt så rastlös.. och skriver rätt så meningslösa saker.... så... hejdå alla söta och glada

lägger upp en bild på min framtida Bamse också!!

Kommentarer
Postat av: Lina

DÅ VET VI ATT JASSÄH HAR FÅTT MENS

2011-06-05 @ 14:57:58
URL: http://linanordenstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0