inte en helt vanlig elr okej måndag

hur ska jag klara mig i veckan utan tove?! :(
uuh, kom hem igen:(

Idag väcktes jag av att mamma ringde och sa att jag va tvungen att ta hand om moa för ja.. det hade hänt en sak. Jag for och hämtade henne, möttes av en hemsk syn... sen for jag ut till stugan igen. Jag gick ut och gick med henne till sandudden, la mig på stenen och.. SOMNADE. Haha, hur fan? Vaknade av ett cp-ryck typ 5min senare och trodde att Moa hade rymt, men hon hade lagt sig bredvid mig och såg helt förtvivlad ut när jag hade ryckt till som ett jävla cp. HAHA!
Imorgon kommer typ Liisa till mig och jag taggar som faaan, ska nog vara hundvakt då också. Men det är ju kul och vad gör man inte för sin älskade släkt?

Sötisen :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0