my angel

saknar min tove redan.. känns som att vi fått en helt annan relation till varandra nu när vi fått finnas till för varandra på ett helt annat vis. jag älskar henne så grymt mycket. jag skulle verkligen göra allt för henne, jag skulle offra mitt liv bara för henne. utan henne överlever jag nog inte alls.. utan henne skulle jag inte ens överlevt veckan som varit. känslan av att ha en bästa vän som man vet alltid finns och som alltid bryr sig är nog det bästa som finns. hon är den bästa på hela jorden :) hon förlåter mina misstag, hon uppmuntrar mina drömmar, hon tröstar, hon är så jävla bra helt enkelt. älskar dig tove sjöberg!

Grymt jävla fin.
min ängel på jorden :)


Kommentarer
Postat av: Toveeee

Men ååh nu blev jag jätte glaaad :] du är min bästaste och finaste vän. Jag skule aaaallllldriiig lämna dig gumman <3 ååh älskar dig!!

2011-06-14 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0