måndagkväll.

meen så dåligt jag mår! hela ansiktet brinner ju och jag kan ge mig fan på att jag har snor uppe i hjärnan.
vad är vitsen med att TAGGA lov som ett cp för att sen bli sjuk?! orättvist :( ska iaf fara och käka sallad med Tove imorgon, sen vara med henne hoppas jag. det suger att hon har flyttat ifrån Rundvik :( men jag är glad för hennes skull, vem fan vill bo här liksom?
Ringde till Wish idag, och mest troligt ska jag få praktisera där på fredagar! ska prata mer om det om en vecka när jag är frisk och har börjat skolan igen.
see ya


Kommentarer
Postat av: Tove

Ska bli jäkligt gött med en sallad kan jag lova! Fan vad jag saknar tiderna då du och jag gick och tog en sallad på lunchen tillsammans. Jag saknar allt som vi gjorde förut. Vi måste se till att ses mer min älskade vän <3

2011-03-07 @ 22:31:52
URL: http://tooktove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0