tisdag.

håll uuuuuut, snart sommarlov!


Idag hade jag svenska, frisör, matte och idrott. d r y g t
Men jag härdade igenom dagen! Duktig cheyyyy. (:
Idrott sista timmen och till min stooora lycka hann jag med 3bussen. Full som vanligt, men jag hittade en ledig plats bredvid systeryster.
När jag kom hem hade jag så otroligt ont i huvet och magen kändes weird så jag la mig i soffan och tog en powernap. Skönt som faan! Sedan mådde jag bättre, käkade lite mat, försökte göra lite läxa (gick åt helvete), sen ut å promenera lite, mötte Marielle och vi drog till farmor och drack kaffe och snackade :)
Farmor är bäst! :)

Fick lust att städa rummet.. ligger lite dammråttor här å där.
Ska nog göra det när jag kollar på bb.

ah, men häjdåå alla töta och klada :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0