torsdag.

helluuu,
idag tog jag helg 13.00 och for hem 13.35! hade ingen lärare idag och vi skulle permanenta ett helt huvud.. jätte lätt. VILKEN TUUR ATT DET BLEV SÅ FINT! Det var första gången jag gjorde ett helt huvud och jätte kul att man inte hade en lärare att fråga om man gjorde rätt elr inte.

såhär kände jag då liksom..

nååja. Jag och Ida färgade Alexandras hår också, men jag vet inte hur det blev eftersom jag for hem sen :) hoppas det blev bra (aaaa)

jag har lite ont i huvet och jag är trött som fan.. så jag tänkte lägga mig och dö framför tvn ett tag. och ikväll ska jag vara med min fina pojke som är hundvakt tills på söndag. :)
älk honom !
HEJDÅ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0