en inte helt vanlig onsdag.

Ååh! Gissa vad?! Mina tvillingkusiner har kommit till världen!(L) Tror ni jag är nådigt glad eller?
Längtar efter att få pussa på dom och gosa med dom :]
Älska bebisar!!!;]]]

Idag har jag varit i skolan och de va ganska chill, tänkte fara hem 13.35 med Martin, meeen jag stannade kvar för att vara med på svenskan. Och gissa vad man skulle göra på svenskan? Jo, skriva lite frågor... Slutade ca 1timme tidigare. Värt? Nej.


Såhär glad blir man då.



Nu sitter jag och samlar kraft för att fara ut i skogen och springa lite. Mitt huvud vill inte riktigt, men snart så kanske huvudvärken ger med sig.
Imorgon blir det ingen skola, för då ska jag till tandläkaren! Gud, vad jag längtar. Så det blir nog att fara och gymma också eller kanske fara till Floxen. Jaja, nog om de.
HUJJPUJJJJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0