fredag.

Helluuu!
Idag på skolan färgade jag Marielles utväxt och pratade lite med min lärare om vad man kunde göra för balfrisyr på henne. Vi kom fram till att vi skulle locka håret och dra luggen bakåt på något snyggt sätt. Fast jag känner ju pressen när lärarn sa att jag skulle göra det på tid! Vill ju liksom inte stressa som fan när det gäller min systers balfrisyr... hehe


Marielle och Rasmus voffar. :]

Sen skulle jag klippa en kille i min klass, men det var mest Sandra (läraren) som klippte honom ;) Jag skulle klippa med en kniv, vilket jag aldrig gjort förut. Så jag fick testa lite, men om han skulle fortsätta va snygg i håret var det nog säkrast att hon gjorde allt jobb. ;) haha.
Egentligen skulle jag ju till Vännäs och festa efter skolan men det blev inte så. For hem istället :)

På kvällen kom en viss Tim strömmer till mig. Rätt så trevligt faktiskt :) Vi for till Adam och såg Big brother. Så jävla skönt att få träffa Adam.. träffar honom typ aldrig, så jag saknar honom rätt så mycket. Menmen... :)
byyyee

 

 


Kommentarer
Postat av: Henryinga

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-09-30 @ 11:59:42
URL: http://henryinga.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0