tisdag

Hejhejjjj, idag hade vi nationella i matte del2. Det gick väl sådär ;p Tror ändå att jag klarade det, men man vet ju aldrig. Hade ingen frisör eller matte idag så då började vi idrotten tidigare och fick sluta vid 1 så jag hann med halv 2 bussen. Jag, Martin och André satt och såg Green Street Hooligans påväg hem i bussen. När jag kom hem testade jag att göra Marielles balfrisyr. Den blev ganska fin:)

Tove var i Rundvik också så jag och hon gick ut och gick med Chanel :D Hääärligt!
TORGNYS MORSA ÄR EN HORA! HORA HORA HORA


Ståltore och sötiplötichanel!

Nu har jag nästan nyss duschat efter min springtur i skogen ;) Det gick faktiskt jätte bra :) faaast nu har jag ont i knät -.- som vanligt.
Ska se bb om 25 min och nu ska jag försöka göra liite läxa ;D hihiih pussnnnhujj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0