tisdag

chacha bloggään
(ne, skoja)

Igår for ju hela frisörklassen till Annas stuga där vi skulle lära känna varandra bättre, grilla och umgås. Var inte så värst taggad på det först, men det blev mycket roligare än väntat och det var faktiskt väldigt nödvändigt att vi for, med tanke på hur klassen är..
Tyvärr så var det ju bara 4st från 1an som for, syndsynd.
Tog inga bilder men whatevaahh :D

Idag har jag varit j ä t t e trött, precis som igår och jag taggar typ att sova. :p
FÖR INATT KOMMER JAG JU FÅ SOVA MED MIN POJKE :] iih, gullesnutten min..<3
hej jag heter jasmine jag är en toffel...........
Nämen det kommer ju bli mys :) Nu sitter jag på skolan och väntar på att pappa ska ringa så jag kan åka med honom hem. Har huur mycket grejer som helst med mig så jag pallar inte ta det på bussen, fyfan. :)


Sitter här i Entrén och leker farlig.. Hoppas inte hon i receptionen tycker jag är alltför mongo bara.
PUUUSSSSHEJ


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Dom e eklig. Vill slå dom hårt.

TOFFELJASSE. jag skrattade <3

2011-05-19 @ 23:17:26
URL: http://linanordenstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0