torsdag

Måste bara säga att den här dagen har varit braaa! :D
FAST, imorse när jag skulle gå ut till bussen från resecentret så for dörren igen på mig så jag typ klämdes lite. Fast jag överlevde.. det var ju ändå ganska kul:] Sen när jag satt på bussen och skulle smsa denna roliga händelse till min pojkvän så inser jag att jag glömt mobilen hemma. Typ första gången på 100 år som jag gjort det. Men jag överlevde ju ändå! :)

När jag kom till skolan skulle vi klippa. Det gick faktiskt bra :) Brukar ju bli rätt så irriterad när jag klipper fel, men nu gick det faktiskt jättebraaa :D Sen hade jag mentorssamtal med Sandra. Sen käkade vi hamburgare (tänkte bara så att ni vet!) ;) Sen stylade jag en docka. SKITKUL att håret typ smälter när man plattar det :s

Jag tog halv 2 bussen hem och när jag var i nordmaling for jag och gymmade och efter det for jag till Floxen och sprang. Och jäklar va fint det är där ute :) Sen for jag hem och kollade på Shear Genius och typ chillade :]
nu har jag duschat och kollar på Supersize VS Superskinny.

NU VET NI VAD JAG HAR GJORT HELA DAGEN HITTILLS, INTRESSANT VA? :D

jag är våt i håret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0