read my shit


Jag har insett att min senaste kyss:
Jag hade senast sex:
Jag lyssnar på:
Jag pratar:
Jag tycker om:
Jag avskyr när folk:
Jag älskar när folk:
Mina närmaste vänner är:
Min första vän hette:
Min första riktiga kyss:
Kärlek är:
Jag tänder på:
Det sexigaste yrket är:
Det är charmigt när:
När jag borstar tänderna:
När jag lagar mat:
Jag är rädd för:
Den värsta känslan är:
Den bästa känslan är:
Jag är bäst på:
Om jag var ett djur skulle jag vara:
Om jag va en insekt skulle jag vara:
Om jag vore ett redskap skulle jag vara:
Det finaste som finns är:
I sommar:
Sist jag grät var:
Jag kan:
Jag kan inte:
När jag vill tänka går jag:
När jag bakar så bakar jag:
Min mobiltelefon är:
När jag vaknar på morgonen:
Innan jag går och lägger mig:
Just nu tänker jag på:
Bebisar är:
Idag har jag:
Ikväll:
I morgon kommer jag:
Jag vill verkligen:
Jag har insett att min senaste kyss: var gullig
Jag hade senast sex: för en vecka sen
Jag lyssnar på: Asking Alexandria
Jag pratar: helst inte
Jag tycker om: mina vänner ♥
Jag avskyr när folk: är falska
Jag älskar när folk: är snälla
Mina närmaste vänner är: tove & liisa
Min första vän hette: beatrice
Min första riktiga kyss: minns jag inte
Kärlek är: rätt så värdelöst
Jag tänder på: tatueringar
Det sexigaste yrket är: frisör ;)
Det är charmigt när: killar vågar erkänna att dom gillar en:]
När jag borstar tänderna: kollar jag mig alltid i spegeln
När jag lagar mat: har jag fått nått fel
Jag är rädd för: spindlar
Den värsta känslan är: få sitt hjärta krossat
Den bästa känslan är: när man är lycklig
Jag är bäst på: att älska tove ♥ skojar inte!
Om jag var ett djur skulle jag vara: en minigris:]
Om jag va en insekt skulle jag vara: en myra XD
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: sax:]
Det finaste som finns är: äkta vänner ♥
I sommar: var jag med tove nästan varje dag ♥
Sist jag grät var: jag patetisk
Jag kan: se ut som en hamster
Jag kan inte: tänka mig ett liv utan min syster
När jag vill tänka går jag: in på mitt rum.
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka
Min mobiltelefon är: gammal...
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig: sitter jag vid datorn
Just nu tänker jag på: Tove ♥ ♥ :]
Bebisar är: sjuuukt jävla söta!
Idag har jag: myst i Vicktors soffa
Ikväll: ska jag vara med min älskling
I morgon kommer jag: ha lov & vara med vanessa tror jag
Jag vill verkligen: flytta härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0