12:01

Nu sitter jag i skolan och väntar på att historian ska börja:) Jag och Vanessa gick på stan på håltimmen, jag köpte en jeansväst, mascara, nagellack och ett linne :D så nu är jag pankkkkkkk.
Tar 3bussen hem och som tur är har jag epan i nord så jag slipper vänta på bussen en halvtimme♥♥ När jag kommer hem ska jag gå ut och gå med moa hade jag tänkt :) Sen ikväll ville mamma att jag skulle följa henne ut och springa så då ska jag väl göra det också, hihi. Det går asbra med lchf, förutom att jag käkade potatis och sånt i lördags när vi hade kalas för pappa, mormor & Kenneth. ^^ Imorgon blire 1 vecka heheheh ;PPppPpppPppP



Saknar min pojke också:] Kan inte prata med honom eller träffa honom...
Världens finaste ♥loveu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0