18 april

Heeej!!
Mådde asdåligt imorse och skakade i hela kroppen så jag ringde min praktik och sa att jag kommer senare:) Kom dit vid 1 och har klippt 2 gubbar och färgat håret på en tant. :) Sen for jag till trafikskolaaaan... och jag klarade fas A på 3e försöket!!;] Kommer dampa på dom där känner jag XD

Och alltså förresten, det är inge kul att köra epa, antingen så dampar folk för att jag kör sakta eller så dampar dom för att den går snabbare än 30? Shit, dumma människor bestäm er :( Plus att småpojkar hälsar på mig när jag kör där ba brum brum.. :( Gulligt kanske, men jag är stor hallå!!! Borde faktiskt få köra bil.. Så stor är jag! MEN JAJA, bara 111 dagar kvar. Om jag inte räknade helt fel nu XD är kass på matte, men fyller 10 augusti :]]] 

När jag kom hem halv 8 gick jag ut och gick med mamma och Moa. Kom hem 9 kanske? Då ringde jag min bejbi och sa åt honom att komma hit :* Har jag tur så kommer han väl snart :] Saknar honom som faaaan♥♥..
NÄ, hejdå på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0