16 april

Tjenis penis!
Kom nyss hem från våran 1,5 timmes prommis :) Asskönt till en början men sen började det blåsa jätte kallt, så jag har svinigt ont i öronen ;p 
Hade tänkt börja med lchf också, hur länge vet jag inte :) Får väl se hur det går. Måste ta tag i fläsket nu alltså. Ja, inte bokstavligen för vad är det för kul med det liksom? hehehe skojig du är jasmine XD

Just nu ser jag på teen mom och vill ha en bebis. Fast ändå verkligen inte. Men söta är dom!!! 
Sen ska jag ta en duschelidusch och lägga mig i sängen och dö, för min huvudvärk har inte gått över än, och inte blev det bättre av att öronen dog. :( 
Men nu får ni ha det bra, pusspuss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0