17 april

Idag har jag:
Lagat mat ✔
Tränat ✔
Gått ute i snöslasket ✔
Sett Top Model & Livet enligt Rosa ✔

Haha, bra dag:) Nu ska jag sova. Praktik imorgon!! Skönt nanting. Träffade även Moa, mormor och morfar idag :) Moa blev jätte glad och hoppade upp på mig och cutta mig på låret.. Aj! Men hon är ju ba för söt! När jag kommit hem ringde morfar och sa att han hade fel nummer först, så han hade ringt till någon som var på semester i Spanien! XD Så han hade sagt trevlig resa typ ;) Sötmoffe. Han ringde för att säga att moa hade suttit vid dörren och väntat på mig :') Stackarn, jag kom ju inte tillbaks! Men pusspuss på er nu ska jag sova jävel.
ps. saknar min pojke♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0