7 april

Jag är så kääääääääääääääär i dig lalala,
du är så fiin min lilla pojke!!♥
I love you

Nu ska jag snart gå upp och lägga mig efter en inte så rolig dag.. Det fina var väl att farmor, Johan, Marielle & Rasmus kom hit och åt middag med oss :) Sen åt vi kladdkaka som jag blev tvingad att göra och drack kaffe.
Måste städa mitt rum igen och bädda min säng.. Det ser förjävligt ut. Blä

Imorgon ska jag nog fara till min systeryster så hon får göra naglar på mig. Sen ska jag till Vanessa så hon får bleka mitt hår och jag ska fixa hennes naglar.♥ Vill bli korthårig också, så vi får se hur det blir med det imorgon, om jag tvingar Vanessa att klippa av håret på mig också :] PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0