9 april

Shululuuu
Idag vaknade jag vid 9, jag ba "scoooore, sov inte bort hela dagen!!" Mjaa, 5 sekunder senare somnar jag ju om och vaknar halv 2.. Imorgon måste jag däremot kliva upp i tid för då ska jag luncha med min lilla flicka på näslunds ♥ Mysipys! 
Ska snart sova med min älskling som är påväg hit. Har kommit in i min lilla period att jag inte kan sova ensam. :] Inte bra ;P 



Ikväll for jag till Liisa och hon färgade mitt hår. Måste dock få tag på min handledare så jag kan köpa bra färg av henne igen, för såhär kan jag inte se ut!! ;P haha. Sen kom Michael förbi och vi satt och snackade och kollade igenom skolkatalogen ;P Sen såg vi film sen blev vi så jävla trötta så alla for hem :] Älskar mina vänner ♥
Pussgodnatt ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0