update

Hej bloggen, sorry att jag glömt bort dig :*
Igårnatt lekte jag, Tove, Bea, Mikael, Alexander och  Vicktor bilkurragömma. Dom jävlarna sög på det och gav ledtrådar som typ "lasse, en bom, mycke träd" ??? Man ba jaha vem fan är lasse och varför har han en bom?!?!??!
Vi körde typ vilse i skogen, höll på att fastna i nån lergrop, stötte på betonggrisar överallt!!!!! Åååh, va arg vi va:] Men tillslut hitta vi dom och dom va på världens enklaste ställe typ :( 
 
Och i helgen tror jag de va, for jag och Tove till Vicktors farbror och var med min nya familj ;) svärmor osv ni vet ;) ;) Vi blev lite onyktra och jag föll tydligen i vattnet och dödade min mobil. Men det minns jag inte.. Minns dock att jag, Vicktor, Tove och Thunström nakenbadade och jag ramlade på massa stenar :( Min röv har fortfarande inte återhämtat sig från fallet XD Jag och Tove blev badgalna och hoppade från bryggan flera gånger om och va allmänt mongo. Sen bastade vi och duschade. De va mysigt :] eller hur Tove? ;))) 
 
Nu fyller jag faktiskt 18 om 2 dagar :] Är lite barnsligt övertaggad på det.. dunno whyyyyy. Nån som vill ha folköl eller cigg???????? Fråga ba 18åringen B) ne skoja. På lördag ska jag på five med bebistove :] och på fredag kommer släkt och vänner :* ♥ heidoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0