10 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag hatar spindlar. Är så rädd för dom att jag kan börja gråta om jag är för nära en..
2. Jag kan bara säga "Jag älskar dig" om jag verkligen, verkligen menar det. Fast säger det nästan aldrig till dom jag älskar mest på hela jorden. Konstigt
3. Jag är väl egentligen inte så otroligt blyg som många tror, har bara inget vettigt att säga så jag är tyst istället. Till skillnad från vissa andra
4. Jag var typ galen när jag var liten, trodde alltid att mitt liv va en film :s elr jag lekte det så iaf..
5. Jag är jävligt lättsårad och långsint.
6. Jag ler så fort jag kör bil. Typ det roligaste som finns.... :]
7. Jag och Tove hatade varandra mest i världen i 5an typ. Sen blev vi bästa vänner, igen
8. Jag är jävligt bebiskåt, fast det visste nog alla...
9. Jag slogs typ varje dag i 3:an och 4:an. (behöver jag ens säga att jag vann all the time??)
10. Jag börjar prata bebisspråk när jag är lycklig. typ som jag gör med Liisa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0