17:17

Kom hem för typ en halvtimme sen och nu ska jag dricka kaffe och göra läxa!
Ikväll hade jag tänkt gå ut på en promenix, nu när det bara är -3grader. Men det snöar ju, så vi får se.
Försov mig nästan imorse och det va äckelkorv på skolan, så nu har jag ätit ägg!
På engelskan läser vi en bok och gör en Reading log. Fett tråkigt, men måste ju göras. Får jag inte VG i engelska blir jag självmordsbenägen. Har haft VG enda sen man fick betyg i 7an! Så nu jävlar! Nog för att författarjäveln hoppar mellan personer asmycket så man inte fattar ett skit, men jag gissar typ bara. Har typ skrivit "I don't like this book" hahahahhaha. Nä ingen bryr sig, hejdå! :]
haha ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0