äntligen fredag!!

Den här dagen har faktiskt gått fort! Guud så skönt
Svinkallt äre ju iaf, epan har frysit ihjäl under natten stackarn, så han ville då inte starta imorse. Olof fick komma och hämta mig och Vicktor för att han skulle hinna med tåget och jag skulle kunna komma till min praktik :)
Började dagen med en herrklippning, hjälpte Lena med en permanentkund, sen blev det en till herrklippning. Min lärare & rektor kom till praktiken för att prata med Lena, men hon hade en kund just då
så dom ska komma på torsdag istället! :)
Vid 11 gick vi in och käkade lite, hade inte med mig nån mat
men fick 2 mackor :] snelt!!
Sen färgade vi en ljusfärgning på en kund som ville bli vithårig. :) Hann inte se resultatet för att min skjuts kom vid 1.
aldrig att jag går i -22 till nord när det inte går nån buss OKEJ?
tur jag har en snäll pojkvän:]]]]]]]]]]
Nu ska jag..... ööh vänta på att mamma och pappa kommer hem om typ 4 timmar så jag har nån att prata med :D:D:D:D ps. vi ska äta tacozZ!
peace bre!


^ jag när epan inte starta....
"sneeela epiz starta?:(("

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0