bajs

Sitter just nu hos min töntiga pojkvän & han spelar. LUL
Alltså idag har jag hatat tågen och bussarna mer än allt annat. Det började med att jag läste fel på den där jävla tågtabellen, så jag trodde det skulle gå ett tåg 10.15, men det gick bara på lördagar. Jahapp, tänkte jag och gick till busskuren och skulle kolla om det gick nån buss.

10.25 gick det en buss från en annan busskur, och klockan var 10.20. Skulle skynda mig dit men då såg jag att bussen for förbi... Fuck my life, tänkte jag då och kollade när nästa buss skulle gå. Den skulle gå 10.45, jaha de va ju inte så långt kvar tänkte jag då. Stod och frös och sen när bussjäveln inte kom kollade jag på tidtabellen igen.....
Bussjäveln gick bara på lördagar.

FUCK MY LIFE, tänkte jag då och gick till Ica, satt där helt ensam och lyssnade på den där jävla leksaksbilen som låter.. Sen gick jag till Resecentret igen och väntade ca 30min på att få kliva in i tåget och äntliiiiigen kom jag fram till Umeå. Väntade där i 30min också på tåget till Nordmaling. Vet inte när jag va så glad över att vara i Nordmaling senast :pPPppp

puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0