jävla måndag

Kan ju helt ärligt säga att jag ångrade att jag inte lyssnade på Vicktor imorse om att vi skulle stanna hemma..
Kommer till resecentret innan 7, alla tåg är inställda, tänker typ fuck life, det går en buss hem 07:20, tar den inte utan väntar på 07:25 bussen till Umeå, ingen jävel får åka den för vi skulle åkt tåg, hatar livet för att jag inte tog bussen hem, en ersättningsbuss kommer, den ska fara om 1timme!!!! hatar livet lite till & ringer farmor så att hon hämtar mig. Och nu, 08:21 är jag hemma.
Den här morgonen kan ta sig

Aja, ska iaf till Tove idag :) Myspys!! 

Vicktor fick en nalle av mig på alla hjärtans dag :] hehehehhehehe mesigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0