måndag 14:38

Nu har jag äntligen min sista lektion så den här dagen kan ta slut nån gång. Har faktiskt varit duktig och jobbat på båda lektionerna, hihihiih!
Efter skolan ska jag kolla en grej på stan sen ta bussen till mitt älskade vännäs och min älskade Tove :] ASTAGGAD! 100 år sen jag var hemma i hennes lägenhet och sov över och bara myste jävel. Hoppas att vi gör en repris på sommaren 2011. :) Bästa sommaren jag varit med om ♥Tror att vi var ifrån varandra en vecka, annars träffades vi typ varje dag. ♥♥♥

En av många dagar med min finaste ♥


Imorgon efter skolan ska jag klippa Alis om allt går som de ska nångång! Men de tror jag väl. :)
Sen ska jag hem och chilla jävel :]

Kommentarer
Postat av: Daze

Passa så inte alis våldtar dig. Han verkar jävligt desperat. Ha med dig vicktor!

2012-02-20 @ 15:04:56
Postat av: jasmine

svar: Amen durå?

2012-02-20 @ 21:29:18
URL: http://jasminelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0