onsdag

Drömde flera drömmar i samma dröm inatt typ. En var om en polis som satt på en liggande tjej och slog henne i ansiktet, då sprang jag dit och drog bort honom och puttade in honom i skogen (?), skrek på hans poliskompis som verkade snällare, att han skulle komma. Efter en stund blev jag less och skrek "kom hit då jävla snutjävel" Det slutade iaf med att jag hjälpte tjejen och poliserna försvann typ. Det var på en hemmafest hemma hos mig :s
Drömmer så jävla konstiga saker och de fula är ju typ att jag mår dåligt av drömmarna sen, typ hela dagen
Är ju i alla fall vaken nu.. och jag börjar undra varför. Mår fortfarande bajs, ser ut som stryk och har ont i kroppen. Vet inte om jag kommer drunkna i snor idag eller om det kommer att gå över. En sak som är kul att få veta för er tänkte jag :) :) Vet inte om jag börjar 8 eller 8:30 heller.. Riskerar detta med att komma försent, kan ju faktiskt skylla på att min morgonsjuka ville gå över :].... -8,3 grader ute också.. Hoppas dagen inte börjar med självmord nu x) Ska försöka äta något nu, göra iordning matlåda och saxar osv osv.
Saknar min baby men några timmar ifrån varandra skadar ju inte ;) bara mitt psyke när jag sover dårå, men x))
Hejdå!! :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Lollo blev jätte fin i håret!! :)

2012-02-01 @ 18:56:41
URL: http://beah.bloggplatsen.se
Postat av: jasminelundström

svar: Vad bra!! :D

2012-02-01 @ 20:33:37
URL: http://jasminelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0