28/6

Gör om min övervåning så man kan utnyttja båda rummen!! Har äntligen flyttat tvn in till det andra rummet och istället för tvn har jag en söt tavla med massa bilder på mig och systeryster sen vi var små! Synd bara att jag inte har någon soffa, utan får ha marielles gamla säng som soffa. Hehe, men bra blir det nog tillslut. :) 

Idag var jag hundvakt till moa, vi for till Nordmaling och gick ut med bea en sväng. Köpte soppa också så jag kan äta nånting :p Blir så arg när nån frågar om jag är hungrig.. VAD FAN TROR DU, JAG KAN JU INTE ÄTA..... -.- menmen får skylla mig själv:] Hoppas bara att jag inte behöver ta om hålet, för det blev inte så bra. Ska kolla sen när jag bytt till kortare stavar om den fortfarande ser sne ut. Gör den det ska jag få ta om den gratis. Men alltså, vet inte om jag pallar denna dryga läktid en gång till... aja, vill man bli fin får man lida pin XD mamma kräktes typ när jag visade så hon tycker nog icket det är fint. Dummis 

Men ska fortsätta städa och hålla på nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0